19:06

instagraaaam Jledstrom
 
Gokväll bloggis!
Känns som att det var ett tag sen jag skrev sist. Har gått och blivit små sjuk så idag var jag hemma från skolan, men hoppas på att jag kan gå imorgon. Blir sååååhäär less, hade filmat med mobilen i söndags när jag var med Elin, vi körde skoter och gjorde massa annat roligt (bilden). Skulle klippa en video, men då funkar det inte. Går inte ens att ladda upp bilder från mobilen som jag har överfört till datan så nu ger jag upp, sorryy guuyz. Får komma på någon lösning! Nu ska jag tvätta mina kläder, vår nya tvättmaskin har äntligen kommit efter att våran gamla gick sönder, så nu har jag flera stora högar som ska tvättas. Sen ska jag duscha och såååva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0