A good day

Recept: 1 egg + 1 banan. Blanda i en bunke och stek sen som vanliga plätter, super enkelt, nyttiga och jätte goda
 
Heejsan!
Hade gjort ett mobil inlägg imorse, skrivet det iallafall men glömde att publicera det såg jag nuu. Min fredag har varit aalll perfecto. Började med en lång sovmorgon, bananplättar till frukost framför Gossip Girl. Tog bussen in till stan lite senare på dagen, mötte upp Malin på stan. Vi gick på marknaden och andra affärer. Sååååhääär mycket jag vill ha, men försöker hålla kvar mina pengar. Tog bussen hem och åt middag, hann inte göra så mycket mer innan jag åkte in till stan igen för att gå på bio. En kvart innan bion började hade inte Malin dykt upp, trodde ett tag att hon hade lämnat mig. Då skrev hon att hon nyss klivit ur duschen, jaaha. Men som tur kom hon precis i tid! Vi såg Du gör mig galen. Grymt bra, rekommenderar veeerkligen. Himlans trött nu, tidig kväll men måste ändå ställa tillbaka dygnet.. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0