Bra start på lovet

 
 
Instagram pics from the last week
 
Hääääysaan!
Malin har varit här hos mig från fredag tills idag, hon åkte hem ungefär runt 12-1. Började med att jag mötte henne på stan, vi tog bussen till Ica Maxi för att handla svull, chaffören dampade som faaan på mig för att jag råkade trycka lite för tidigt, hahah dog av garv. Iallafall skulle vi på min dans träning, det var låst där så vi trodde inte det var någon träning så vi tog bussen hem och gjorde tacos istället, tydligen var det träning iallafall, aja. Vi såg på Gossip Girl och åt en maassa gott. Vi båda hade mat upp i strupen och mådde as illa men åt hur mycket som helst iallafall. Vaknade till och med av att jag mådde illa, men som tur gick det över rätt fort. Idag har vi inte gjort så speciellt mycket, sprang runt och hade oss + gjorde aas god frukt sallad till frukost (bilden ovan) Och sen pannkakor med hallon till lunch. Ikväll är jag och Rebecka hemma själva! Naajs. Riktigt bra start på lovet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0