Lite allt möjligt

 
Heello
Jag och mamsen kom nyss hem, vi har vart på ett möte på Dawes. Vi har fått en ny coach dit, så han presenterade sig och pratade om hur man ska träna på bästa sätt för att utvecklas, hur man ska ta sig till högsta nivå osv. Han har hållt på med dans i hela sitt liv, började som ung och dansade. När han blev äldre startade ett stor dans skola. Idag utvecklar han och coachar elever till elite nivå. Han var verkligen grym, han visste verkligen vad han pratade om. Så nu har han kommit till Dawes för att hjälpa alla elever, föräldrar, och danslärare till elite nivå, för dom som verkligen vill sattsa. Så nu ska dom ta till extra gruppträningar och privatträningar, som sagt för dom som vill. Jag och Martina ska göra det, nu när det har blivit fler träningar, mer i skolan och ridningen så måste jag verkligen prioritera!
 
Annars idag har det kommit en fransysska som ska bo här hos oss i veckan, det har med Rebecka att göra och hennes skolan, utbytesstudenter. Hon verkar jätte trevlig och snäll. Blir lite svårt med engelska hela veckan bara, haha men det ska väll gå braa. På för middagen var vi ute och körde skoter och tolkade. Huuur kul som helst! Nu sitter jag här och väntar på middagen ska bli klar, sen ska jag rida Luddis och Felix ute i paddocken halvtimme/40 min var och sen hinna göra läxor, duscha och det vanliga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0