Mina två favoriter i mello

Hej håå. Hoppas att allt är bra med er. Lite sisådär med mig, lite snorig och har lyckats stukat fingret, svullet och gör sviin ont. Känner mig värsta handikappad.. Tur att det hände igår och inte mitten av lovet! Idag är det ju sista dagen av lovet, tyvärr. Hade behövt lite mer vila innan allt stress med skolan börjar igen. Hade planerat att träffa Kajsa idag, men vi skjuter på det eftersom jag inte kan göra nåånting. Får istället lite tid att vila upp mig och plugga lite.
 
Vann rätt låt igår då? Enligt mig inte, jag hoppades på Ulrik eller State of drama. Blev as suur, enligt mig vinner aldrig rätt låt. Eller jo, Euphoria förra året var riktigt bra, synd att man inte kunde rösta på henne igen, eller skicka Gina till eurovision! Älskar henne, såå skön haha.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0