Monday

Tjaa
Nu är den här måndagen gjord, längsta, segaste och jobbigaste dagen på hela veckan. Men det kändes helt okej att komma tillbaka efter lovet, skrattat mig genom hela dagen så den gick rätt fort. Fick läxor redan idag, och jag var så duktig och glömde alla böcker på skolan. Hade två prov att göra på torsdag men dom går bort för att vi ska till Åre då, wiihoo. Sen ska vi bada isvak och åka längdskidor på fjället över en dag, kanske inte lika roliga saker att se fram emot men det kan säkert bli kul det också. Eftersom jag inte kunnat rida, annan träning eller pluggat, så har jag bara tagit det lugnt sen jag kom hem
Från skolan. Fortsätter med det framför ett eller två avsnitt av GG. See you guuuys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0