Vad händer med veckorna

Collage från min insta (jledstrom)
 
Heej och godmorgon bloggen!
Lördag idag igen, vad händer med veckorna egentligen?! Dom bara flyger iväg! Den här veckan har varit riktigt bra. Lagomt med Läxor och prov, har hunnit med annat också. Sen var vi ju i Åre, hur grymt som helst. Igår hade vi rätt cilldag på skolan, bakade bullar på hemkunskapen och sen hade jag ett prov i engelskan som jag missat. Hade inte öppnat boken 1 enda gång för att plugga men dom som hade gjort det sa att det var rätt enkelt, basic saker som man redan kan. Och jag tycker det gick helt okej för mig! Hade dans i 1,5 timme på eftermiddagen. Idag måste jag verkligen föra klart min singel, och träna på par. Så jag har tackat nej för alla planer idag för jag ska hinna med andra viktiga saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0