Wednesday

 

Bilden har ju inget med inlägget att göra, han är bara såå fin

Tjenareee
Har inte så mycket tid att skriva ett långt inlägg, har ingen tid alls egentligen. Men blir så less på allt plugg och jag bloggare 1000 gånger hellre. Blev smått förkyld efter att vi badade isvak igår på skolan, så idag har jag varit hemma, skuttat runt i mjukis kläder heela dagen. Hur skönt som helst, men var tvungen att rida både Felix och Ludde. Inte så länge, gick igenom alla gångarter, Felix var finast idag av de dagar jag har ridit han i veckan. Iförrgår hade han för överskottsenergi, bytte galopp hej vilt drog ner huvet och bockade. Haha kul tyckte han iallafall att det var. Ludde kändes också jätte fin idag! Han har ju inga skor bak så han blir lite osäker när det är halt och kan inte ta för sig lika mycket. Men annars pigg och fräsh som vanligt.

 

 gjorde inget heller att jag missade längdskidåkning i fjällen idag. Isvaket igår var faktiskt lite roligt, först var det det värsta jag nån gång gjort, sen när jag hade bastat ett tag, blivit varm och fått tillbaka känseln i kroppen ändrade jag uppfattning om det hela. Bilder och filmer kommer! Imorgon måste jag gå på skolan, har ett prov som jag inte vill skjuta på att göra. Så nu ska jag duscha och sen blir det en tidig kväll för min del.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0