When you feel sad, dance

 
Tja bloggiseeen!
Tyra har varit här hela dagen, vi har inte gjort något speciellt. Precis vad jag behöver, bara ta det lugnt. Hur skönt som helst att kunna andas ut, inte göra så mycket helt enkelt. Hade dansträning idag, jag och Martina gick 1,5 timme för mycket egentligen för att vi hade kollat på fel schema. Men lite extra träning gör väll inget, jag var kanske med i två timmar för jag fick så jäkla ont i knät... Men innan det så gick det ganska bra faktiskt, alltid lika roligt att träffa Martina och dansa. Vi gjorde om vår par en hel del som jag måste träna på nu!  Ska äta middag och cilla lite innan jag går ut och tar en promenad med min galna ponni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0