10 things

 
Jag kan äta hur mycket våfflor som helst, favorit frukosten lääättt
 
Ångrar att jag laddade ner spelet candy crush, största misstaget
 
Jag har konstiga matvanor och har haft sen jag var liten, äter tex inte bea, youghurt, fil eller liknande
 
Jag har aldrig ätit kebab eller en cheeseburgare
 
Att jag gör bort mig hör till min vardag, går inte en dag utan att jag skämmer ut mig totalt
 
Jag har en sne armbåge sen jag har brutit den förut när jag var mindre
   
Jag har fetaste ärren på armarna sen jag har bränt mig när jag lagat mat, men nu håller dom på att försvinna som tur är
 
Jag är sugen på att börja jobba och tjäna ihop egna pengar
 
Jag önskar att jag vore hel vegetarian, än är jag lite för vek för det...
 
Jag har rätt många skal till min mobil, men använder bara ett hela tiden 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0