Helg

 
 
Åååhåhåh äntligen heelg, jag lever verkligen för helger. Spelar ingen roll vad jag gör, bara älskaa. Vaknade riktigt tidigt av att jag hade gräsligt ont i halsen och kunde inte andas. Sen åt jag frukost framför Glee, nu känner jag mig mycket bättre. Men så är det iallafall varenda morgon. Var är felet?! Blir sååå leeess, alltid ska det vara nånting.
 
Annan sak jag är less på är folk, folk i skolan, på stan, bussen, överallt. Känns bara som att dom är i vägen, jämt jämt. Det snackas och tisslas hela tiden. Jag brukar vara den som inte brukar bry mig, men även jag har gränser. Brukar ofta vara glad och sprallig, sprida energi runt om kring mig. Men senaste tiden kommer jag till skolan som världens pms kärring, stör mig på allt och alla. "Men Johanna, är du sur på mig?!?!?" Ååååh, är glad att mina vänner bryr sig och undrar, ser att nått är fel. Men ibland vill jag bara sjunka genom jorden och försvinna.
 
Jag känner mig som hult hatar på facebook, hahah har ni sett han? Allt han säger är sååå sant. Älskar folk som uttrycker sina känslor och åsikter bara sådär, och sen står för dom. Iallafall, ska strax göra mig ordning för att åka in till stan med Bob, hon ska få välja ut en present for her 18 birthdaaaaay

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0