I hate my life and i wanna die

 
Tjenare bröder!
Mina vänner tjatar på mig att jag måste blogga, jaaaajaa. Är så himla trött, ont överallt och vill bara sova. Tappade dessutom mobilen igår, sprickor överallt. Börjar tro att någon förbannelse vilar över mig, eller nått... Meeeen idag hade vi prov som var lätt, och jag fick rätt bra så är nöjd. Tagga näst sista provet imorgon, as svårt och jag kan inget. Drar nog en yolo.. Aja, ska försöka uppdatera mer och bättre framöver. Det här blev bara ett kort mobil inlägg, men har inget vettigt att säga just nu.. Så vi hörs helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: Elin

Funkar mobilen? jag skickade på kik <3

2013-05-22 @ 16:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0