IM ALAJV

 
Weehåå, nu var det ett tag sen jag bloggade på riktigt. Har glömt bort bloggen lite faktiskt, haha. Appen har krånglat, och jag har haft mycket stress med skolan och annat. Samtidigt har det varit rätt skönt, har inte haft någon stress att bloggat! Sista dagen på den här lång helgen idag, men som tur är det helg igen snart. Igår var det valborg, några vänner kom över till mig. Vi spelade in en reklam film (skol projekt) tog fula bilder som jag inte kan visa eftersom jag vet inte om någon från klassen läser min blogg, vi lagade jätte god mat som är på bilderna, sen när dom åkte hem stannade jag kvar hemma. Jag tycker valborg är såååå överskattat. Kommer inte riktigt ihåg vad som har hänt dom här dagarna jag inte har bloggat...? aja, ska göra några tidsinställda nu när jag har tid! Baaaaj
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0