20 november

 
Sååå sjukt trött på skolan nu, försover mig varenda morgon för jag orkar verkligen inte kliva upp. Tvingar mig själv i sista sekunden. Inte så riktigt jobbigt är det, men det är så kallt ute, mycket att göra osv. Är allmänt opepp på livet... Tycker den här månaden är så sjukt tråkig, en grå mellan period typ? Har matte prov imorgon, ska försöka hålla fokus ett tag till och hoppas att det går bra imorgon. Snart är det helg, det enda som snurrar i mina tankar just nu. Elly ska komma hit någon av dagarna, vi ska umgås och hon ska fota mig och Pytte, är såååhär taggad! 
 
Pytte blir bara finare för varje dag. Pappas kommentar igår var "vad duktig hon har blivit på att galoppera" Och med det menar han, snabba fattningar, inga bockningar, tvärnitingar eller så. Vi ska träna mycket galopp/bommar/klosshinder så fort snön kommer och det blir lite bättre underlag i paddocken. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0