Älskade lördag

 
Yees, helg på riktigt. Sova ut på riktigt, ingen stess, lång frukost, gå runt i mjukis kläder, helt perfekt. Så skönt att inte ha några planer! Men tiden kommer nog gå åt iallafall, idag ska jag bara försöka ta det lugnt göra tråkiga saker men som måste göras, kanske hittar på något roligt ikväll istället. Har tyvärr inte hunnit tagit några nya bilder, det är så mörkt när jag kommer hem från skolan och innan för den delen... Men imorgon har jag och Elly bestämt att hon kommer hem till mig någon gång mitt på dagen. Massa nya bilder ska tas till ett fotoprojekt vi håller på med i skolan. Tanken är att hon ska fota mig och godingen på bilden, sen får vi se! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0