Några svar

Kollade bland kommentarer och insåg verkligen hur kass jag är på att svara, kollar igenom, publicerar och glömmer att svara. Måste verkligen bättra mig! För blir alltid lika glad när ser att någon kommentar har trillat in. När det är någon anonym som har kommenterat brukar jag svara i ett inlägg, nu är inte alla från anonyma men tänkte att jag plockade ut några gamla också. Ni som kommenterar med namn och blogg, tar alltid tid och kollar in era bloggar! xxx

 

det är iphone 5s som är på bilden. Din blogg är jättebra :)

Johanna med alltid lika bra koll här... Tack sötnos!!

Hejsan! Skulle du kunna göra några tips på hur man tjänar pengar? :)
 
Oj, du frågar helt fel person. Men av det jag vet är det inte så lätt att få jobb/tjäna pengar om man är under 15. Om man har kontakter kan man alltid höra av sig till de, annars fråga era föräldrar om ni kan jobba hemma och tjäna en slant! Annars är det väll sommarjobb som gäller, tummen upp för det!

Vilken fin blogg du har! Gör du designen själv? :)

Tack så hemskt mycket! Jag har tagit en gratis design och fixat headern själv, fixa och ändrat andra små saker också. :)

Vilka/vem ser du upp till?

Jag ser upp till de som kliver upp tidigt, jobbar full dag, kommer hem och betalar räkningar, och allt annat som ska fixas. Är trötta men umgås ändå med deras barn, pratar om deras dag på kvällarna. Respekt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0