Andra Oktober

 
Egentligen borde jag plugga eller göra någon nytta. Men jag känner bara att jag inte orkar. Är alltid som tröttast på onsdagar, mitten i veckan. Märktes att jag var det när jag skulle rida, gick inte alls så speciellt bra. Pytte ville göra lite som hon själv ville, vänder ut bogen och lyssnar inte på skänkeln. Så blev lite små sur, oooch på slutet tappade hon en sko, så himla synd när hon är nyskodd. Vi hade tänkt att åka till ridhuset i helgen, tror att det går bra om vi tar det lugnt tills vi får en ny tid till att fixa den! 
 
Andra oktober idag ju föressten, löven är som orangeast, dimmigt och kallt på mornarna - höst på riktigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0