Bullbak / ridpass

 
Hejhej! Hoppas ni har haft en bra lördag, det har iallafall jag. Jag och pappsen åkte in till stan för att köpa en present till mamma som fyller år på tisdag. När vi kom hem ställde jag mig och bakade bullar. Brukar aldrig lyckas med dom men nu blev dom faktiskt riktigt bra, och verkar vara uppskattade här hemma. Ny bakta bullar och ett glas mjölk är svårslaget, hehe.
 
Senare mot kvällen packade vi in trailern och åkte mot ett ridhus här i närheten. Meeen dom hade låst grindarna en timme innan som egentligen ska stänga. Dåligt och onödigt när man har betalat för att kunna rida där. Kändes onödigt att åka hem när vi fixat ordning ponnysarna och allt. Så vi tände lysena i paddocken och red ute istället. Tog det lugnt med Pytte som tappat en sko. Bra för henne att åka bort och träna lite vid ny miljö! Allt gick jätte bra, inga problem alls.

Kommentarer
Postat av: Wilma Kullström

Om det är Vålbacken ni var till så kan det hända att ni kanske ska gå genom stallet närmast sjön in till ridhuset! Men skicka iväg ett sms till Angelica och kolla! :)

2013-10-06 @ 18:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0