Kanelbullensdag

 
Hej på er! Idag är det kanelbullensdag om någon av er där ute har missat det. Jag har tyvärr inte fått mig någon bulle, men imorgon har jag planerat att baka egna. Har inte känt mig helt 100 idag, stannade därför hemma från skolan. Såg det som ett bra tillfälle att plugga lite.Gick inget vidare när jag satt där själv med matteboken. Jag hatar matte, har aldrig förstått det och kommer nog aldrig göra det heller. Får be min snälla syster om hjälp i helgen, hon är väll snäppet smartare än mig. Nu har jag iallafall nyss ätit pizza och drar mig snart ut i stallet. Sen blir det mys framför idol! Går alltid och längtar lite extra till fredagar när det bara sänds då. Ha en fin kväll allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0