My IG

 
Hjälpte Bob att packa klart, vi trodde inte att allt skulle få plats, men det gick! Det roliga är att jag tar med mig lika mycket när jag ska vara borta över en helg. Jag tror att vi inte har varit borta ifrån varandra så länge som det kommer bli nu, haha. Kommer nog kännas rätt tomt i huset. Jag erkänner att vi bråkar då och då, men det brukar inte vara så långvariga bråk. Vi har oftast väldigt roligt tillsammans.
 
Imorgon är det orienteringsdag, vädret visar grått och mulet, ingen lust alls att ge mig ut i skogen och leta efter kontroller. Livet är tufft alltså.. Nej men det ska nog gå bra med roligt sällskap! Nu ska jag snart göra mig redo för sängen, vi hörs imorgon xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0