Rutigt


Hey hörrni!
Idag har jag gått på stan och letat runt efter lite småsaker jag behöver. Drog med mig Kajsa också, stackarn fick gå och slänga efter mig genom hela staden. Men vi stannade och tog en liten lunchpaus och pratade om allt möjligt. Ska snart ut för en ridtur i mörket. Hoppas det går lika bra som det gjorde igår! Pytte var sten cool, vi åkte till ett ridhus och allt gick suuper bra!! Blev förvånad över hur bra det gick, sprang på transporten först, lyssnade fint, inte så tittig trots det var en ny plats, blommor, speglar överallt. Hoppas ett litet räcke på slutet, no biggie. Så stolt över lillen... Måste kila, hörs snart igen! Btw ser ni en litet titt på en ny skjorta jag har på bilden, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0