Ser mot ljusare tider

 
Heej på er, tre dagar sedan jag gick in på blogg.se, loggade in och skrev ett inlägg. Men allt är sig likt, livet rullar på. Det är kolsvart på mornarna, jag får kämpa mig upp och försover mig oftast, springer ut till bussen, kämpar mig igenom en lång skoldag. Kämpar för att inte somna när jag kommer hem, kämpar mig igenom mer plugg. Går ut till Pytte som just nu har kommit in i en sto period och är lite små sur, kämpar för att hålla mitt tålamod uppe. Okej så jobbigt kanske inte mitt liv är, men så ser det iallafall ut. Men vi ser mot ljusare tider! Snart är det loov!! Ska bli så skönt och kunna andas ut, tänka på något annat än bara skolan. Ska se till och göra klart en uppgift innan jag går och lägger mig. Måste hinna ladda upp för en lång dag imorogn också! håll ut Johanna. Håll ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0