Torsdag torsdag torsdag

 
Hellooo. Idag när jag satt på skolan, tittade ut genom fönstret och dagrömde lite (classic) Såg iallafall något hemskt. Snart är alla vackra färgade löv borta från träden!!!! Usch vad tiden är går fort, snart slut på en årstid och då väntar början på en ny. Jag har redan börjat fundera på julklappar, så fort det börjar snöa blir jag stressad med de. Halloween har inte ens varit.... Jag bara babblar...
 
Tack för era fina kommentarer föressten, blir så glad när jag loggar in och ser att jag har fått någon ny. Ska svara på alla nu, sen ska jag hjälpa syster att packa som drar till Frankrike ikväll! Vi hade matteprov idag som gick sådär tror jag. Så nu får det bli en kväll utan plugg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0