Dålig dag/svar på kommentarer

 
Idag var det ingen bra dag. Kanske berättar någon gång vad det är som hänt, just nu känner jag bara för att slå någon på käften. Inte vem som helst, utan någon som förtjänar det till 100%. Men jag är en tjej, och kan inte slåss. Så istället svarar jag på några kommentarer som ramlat in på sistone (alla från anonyma):
 
Du borde skriva in länkar till sakerna så man vet vart man kan köpa sakerna :)
Ja absolut! Ska tänka på det och gör det nästa gång :)

Din bästavän/vänner? Umgås med en eller flera?
Jag har många bra vänner. Men om jag måste välja någon, så blir det Malin. Vi förstår varandra och har alltid kul tillsammans. Och hon är en av det FÅ  vännerna som jag har och som vågar stötta mig om någon beter sig illa emot mig. Men som sagt har många v'änner som jag älskar, hoppas ni är medvetna om det.
 
 
Älskar ditt hår. Är det naturliga lockar?
Tack så hemskt mycket! Noono. Mitt naturliga hår är rakt, platt och tråkigt. Det enda jag gör är att jag sover i flätor eller bulle. Borstar ur och använder hårspray så att dom håller längre bara. Slänger upp i en slarvig hästsvans eller bara utsläppt. simply as that. Om jag känner för att ha riktigt lockigt brukar jag fläta håret och sen platta på dom med vanlig plattång så att lockarna blir tydligare. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0