Like and dislike

 
 
Johanna gillar:
Nudlar - Så enkelt att bara koka lite vatten och vänta någon minut sen klart, speciellt när man inte har ork till att göra något annat... Kommer leva på det när jag flyttar hemifrån, heh
Ulrik Munther - Tröttnar aldrig, så himla underbar
Att åka bil när det regnar - och man har härlig musik i öronen. Kan vara det mysigaste som finns
Att somna framför TV:n - Efter en lång jobbig dag, i lööv it. Tro mig!
 
Johanna ogillar
Full buss - Och när personer är av stort behov att ha deras feta väskor på platsen brevid sig
Facebook - Måste jag ens skriva något..?
Slut på pengar - Hittade världens finaste tröja här om dagen och det kändes som att hela min värld skulle rasa ihop när jag insåg att jag använt alla pengar på kortet. Kan vara den värsta känslan ever
Virus - som min stackars lilla dator har drabbats av. Dock fick jag den när jag fyllde 11 så det kanske är dags att säga hejdå snart...
Slut på minne i mobilen - Är nog det segaste som finns. Är alltid för lat till att överföra allt till hårdisken så jag kan nästan aldrig ta nya, haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0