Skolan, pytte, kladdkaka, gymnasium

 
Go kväll bästa läsare!
Hoppas eran dag har varit bra, min var helt okej. Vi hade bara 1 lektion och slutade vid lunch. Jag och några från klassen, tjejer & killar stannade kvar och spelade fotboll i en timme ungefär. Följde med Julia hem till henne sen, vi satt bara och pratade. Tog bussen hem runt 1, var as trött och tog en nap direkt. Hade kunnat sova i flera timmar men jag var tvungen att tvinga mig upp efter 45 min. Gick ut till stallet och red Pytte, hon var ovanligt pigg. Brukar få driva rejält men idag drog hon frivilligt. Gick igenom alla gångarter och allt gick super. Hon stannade inte vid utgången, inga bockningar, snabba och kvicka galoppfattningar. Ja, det mesta satt! 
 
Nu har jag nyss tagit ur kladdkakan ur ugnen som jag ska äta framför idol som snart börjar. Sitter och läser på om olika gymnasium, vet att det är tidigt men det är alltid bra att vara ute i god tid... Har inte så mycket mer att skriva så jag sätter punkt här. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0