Tisdag 10

 
 
Har ni hört Miley´s nya låt wrecking ball? Jag tycker den var riktigt bra. Kollade på videon igår, och wow. Men det är väll sån hon är nu, alla förändras väll och är inte samma person hela livet. Men jag gjorde en riktig tillbaka tänkare förut idag. Beyoncé, Rihanna, Lady Gaga och alla andra kändisar som strippar på scen och är nakna i sina videos? Varför är dom grymma och så mycket bättre då? 
 
Annars har jag lite ont i halsen och haft det hela dagen. Vet inte varför, får inte bli sjuk nu igen. Ska göra allt för att hålla mig borta från långvariga förkylningar. Kanske tvingar mig själv på skolan imorgon för att inte missa något, eller så stannar jag hemma. Får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0