Ulrik

 
Ulrik Munther. Killen som inspirerar mig på alla sätt, han är så sjukt gullig och riktigt duktig på musik. Gryym på gitarr. Har gillat han sen första gången jag hörde han sjunga "Boy's Don't cry". Han är riiiktigt bra live också. Tycker det var bra gjort av han att komma till en sånt fjuttigt ställe som Strömsund (där jag såg han) Han levererade och sjöng så att ådrorna på halsen utbucktades. Och som alla andra där ställde jag mig i kön för att få en autograf, blev lite startruck sekunderna innan och jag fick inte fram ett ENDA ord. Jag hade planerat att säga "du var jätte duktig" men jag var helt stum. Fick min autograf på handleden. OMG ULRIK HAR RÖRT MIG, haha ne men typ. Han verkade iallafall jätte trevlig och trots att han hade jätte bråttom skrev autografer till alla som stod i kön.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0