Bekännelser om mig

Jag använder nästan aldrig vårat badkar, jag duschar mycket hellre
 
Jag älskar att skrämma människor. Jag skrämmer jämt Julia stackarn. Fast jag har nästan slutat nu för hon blir alltid skit sur och rädd, en gång rev hon mig i ansiktet av reflexer. Och en gång när jag var mindre stod jag gömd i vårat hus så pappa sprang runt och letade efter mig jätte länge. Sen tittade jag fram och började as garva.
 
Jag har världens skadeglädje, jag kan bryta i ihop av garv när någon snubblar, slår i tån, tappar något osv. Det är bland det roligaste som finns. 
 
Jag älskar mat men jag har alltid varit ganska kräsen, speciellt när jag var mindre, kunde bryta ihop om jag inte fick makaroner och korv till middag. Nu är det mycket bättre och jag tycker det är jätte roligt att laga mat och komma med nya recept. 
 
Jag ääälskar filmer och serier, speciellt romantiska. Bästa känslan som finns är att krypa under täcket och kolla på någon riktigt bra film. 
 
När jag solar blir jag brunast på magen
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0