Det är upp till dig om du vill vara med mig

 
Sov hos den här godingen inatt, vi har skrattat, ätit svin god mat & massa godis, spelat kort och haft det allmänt trevligt. Imorse åt vi frukost tillsammans och gick till skolan. Vi gjorde nationella i NO, det gick sådär... Trodde det skulle vara mycket svårare faktiskt! Sen hade vi bara en lektion till innan vi fick sluta. När jag kom hem lagade jag en hur god middag som helst, tortellini, sparris + en god ost sås till det. Ska bara ta det lugnt resten av kvällen I'm pretty tired... Btw så har jag färgat håret igen, brunt. Det var inget jag hade planerat att göra, only my crazy sister. Men jag blev nöjd satt det var ju tur! Fast till sommaren kommer jag nog bleka det igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0