Say heeey

 
Heey lovies!!! Tre bilder från mobilen, hade inte så mycket annat roligt att visa er. Nu på lovet ska jag försöka fota outfits bilder, spela in videos och annat kul!! När jag kommer hem från skolan i vanliga fall är jag så trött och sliten, allt ser förjävligt ut och sen är jag för lat för att dra fram kameran, haha. Har precis bokat flygbiljetter ner till Stockholm den 13:e Juni. Den 12:e har vi skolavslutning och sen 15:e åker vi hem!  Tror det kommer bli kanonbra. Nu ska jag krypa ner under filten, poppa popcorn och njuta av tanken av att det snart är lov. 
 

Kommentarer
Postat av: Gudvadkul

Superkul att du uppdaterar mycket oftare nu för tiden:)

2014-04-16 @ 17:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0