You know today I just woke up and I said we're gonna have a good day

 
Heej bloggisen. Gud vilket fint väder det är ute!! Och det bästa, det är fortfarande soligt och fint ute. Jag har haft en jätte bra lördag, mötte upp Julia runt 12. Vi gick och kikade i lite affärer, hittade en jätte fin kjol jag funderar på att köpa. Sen köpte vi glass, satt och solade och pratade en massa. Vi pratade bland annat om skolavslutningskläder. Vi båda vill ha något unikt men det känns inte värt att beställa något nytt. Visst vi går ut 9:an, men klänningar som skiner över studenternas är för mycket. Jag kommer inte köpa någon ny klänning, har jätte många i garderoben som jag aldrig har använt. Funderar på att lägga ut massa filtar på balkongen och se på någon film nuu! Vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0