Söndagskväll

 
Har nyss ätit middag, Italiano som var svin gott. Skulle kunnat äta mycket mer men ska strax ut till stallet och rida. När jag kommer in igen måste jag verkligen plugga, har en engelska uppsats som ska vara klar tills imorgon + lite spanish, tjoho. Såg ni herrarnas stafett btw? Ärligt har jag inte sett så jätte mycket av OS men skidåkningen tycker jag är intressant att följa. Blev så glad när dom tog guld, se Hellner åka med sveriges blå & gula flagga in i mål. Det gjorde min dag! Var ganska så nervös där ett tag. När det är lag som tävlar blir jag alltid mer nervös. Samma när jag ska tävla i lag, eller bara en fjuttig liten lek på idrotten i skolan, blir så rädd att jag ska sumpa allting haha. Om man tävlar individuellt gör det ju inte lika myckt, klart man blir sur om man gör bort sig men då har man bara sig själv att skylla på. Måste dra mig nu, byee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0