Starstrucked

 Snapchat/Goshästen/Lagade italiano mat
 
Hej goaste!! Har nyss ätit svin god middag och nu sitter jag med mat ända upp i strupen. Hela dagen har gått åt till viktig - göra, men det känns fortfarande som jag har tusen saker kvar. Juste, jag måste bara berätta! Igår på maxi stod Bob och skulle ta en scanner, sen kommer hon små springandes till mig (jag kom lite efter) "ser du han i den blåa västen" "jaa?" "Det är Teo!! OS Teo!" Vi blev lite starstrucked där ett tag, nybliven OS medaljör kliver in haha. Försökte att inte stirra men det var ganska svårt att låta bli... Jag har försökt lägga upp videon på youtube men det funkar inte, något fel på filformatet. Ska försöka igen snart när jag har tid! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0