Whatever

 
Idag var en riktigt dålig dag, tur att jag har några bra vänner som kan rädda upp situationen. Too much drama och problem för att jag ska orka med. Jag är en förlåtande person som ofta förstår, men när man skrattar och har roligt med en vän som man känner personligen. Som sedan snackar så mycket bajs, bara försöker göra sig själv oskyldig osv, då blir jag bara så ledsen. Det klarar jag verkligen inte av. Men nu är helg så whatever!
 
När jag satt i bilen påväg hem pratade jag och pappa om hur fort tiden har gått och vad mycket ljusare det har blivit ute, snart är det vår. Ganska sjukt egentligen, men så skönt att det faktiskt går mot ljusare tider. Idag hade Pytte lyckats tagit sig ut ur hagen också, som tur var mamma hemma och var precis ut påväg till stallet. Hon har lyckats gjort sönder hagen flera gånger förut (jo, vi har ström på) men aldrig lyckats öppna handtagena. Lilla busen då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0