Fear Factor

 
Sitter och kollar på Fear Factor på 6an. Hatar egentligen den kanalen, science fiction (fick googla stavningen) fantasy eller tråkiga humor serier är inget för mig. Men Fear Factor är as roligt. Jag skulle faktiskt tänka mig att kunna vara med där, skulle någon frågat skulle jag tackat ja! Skulle dragit med mig Bob. Yolo nu kör vi lixom. Älskar nya lagomt svåra utmaningar och äventyr. Sitter alltid och suckar, äh det där skulle jag lätt kunnat göra. Det är nog svårare än det ser ut att vara, haha. Spindlar, hööga höjder och att dyka är verkligen min fobier men resten verkar kul. Skulle antagligen bangat ur sista sekunden, men ändå hihi. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0