Matteprov/gymnasieansökan/schindlerslist

bildbrist atm
 
Heeej!! Har prioriterat lite andra saker än bloggen. Just nu sitter jag och räknar lite matte, har nämligen prov imorgon. Jag hoppas verkligen att det går braaa! Kommer bli as besviken om det inte går bra rättare sagt. För nu har jag verkligen lagt ner tid och pluggat, inte med världens bästa fokus kanske men aja. Har precis skickat in min gymnasieansökan, hotell & turism som 1:a hand (svar på kommentar). And jeeezz ajm kinda nervous. Resten av kvällen kommer ägna åt mer plugg och kanske en film. Har precis sett klart Schindlers list, såg den med samband med att vi håller på med första världskriget just nu i skolan. Filmen var sååå bra, trodde jag skulle drunkna i tårar men blev mest förbannad, hehe. Verkligen ett filmtips!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0