Mina tre favs

 
Satt och kollade igenom min youtube kanal, såg att Ulrik videon fått 400 visningar, wehå. Har inte så många videos, 12-13 st kanske? Hälften är på mig och ludde från olika tävlingar. Några gamla tråkiga har jag som jag funderar att ta bort, jätte dålig kvalité dessutom.. haha.  Men jag tänkte försöka göra fler videos, om ni har något tips så kommentera! Här är iallafall mina tre favoriter, ingen speciell ordning. Från Ulrik Munther konserten självklart. 4 days in stockholm, sommarminnen med Malin!! Blir alltid glad av den videon. Och det sista från mig och Ludde. Sammanfattar vår tid tillsammans lite, underbar. Om ni har lust att kolla in min kanal, sök på Johanna Ledström på youtube ska jag nog komma upp. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0