Nyårslöften?

En av alla bilder jag knäppte igår ifrån bron, haha
 
Jag tänkte på det här med nyårslöften. Vi sätter alltid nya löften varje år om samma saker, motion, plugg och så vidare. Men de börjar redan att blekna i februari. Iår tänker jag faktiskt inte ha några nyårslöften, jag ska sluta tänka på vad jag vill göra det här året, istället ska jag göra det. Jag vet redan vad jag vill och inte vill, det jag måste bättra på. Lämna kvar det dåliga i 2013 och gå vidare. Och framförallt göra det här året bättre!
 
Jag kanske inte har lagt ner så super mycket tid eller energi på bloggen, men jag är såå taggad på att göra det. Så nu, efter nyår ska det bli en förändring! Har lite bloggtorka just nu så ni får gärna kommentera vad ni vill se mer och läsa om här på bloggen så fixar jag det!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0