Sanningar

 
 
På sommaren har jag alltid lättast att bli brun på armarna och magen, benen är alltid svårast, blir knappt någon skillnad...
 
Jag verkligen haaatar matte. Det är sällan att jag pluggar hemma, är alltid för lat och så himla svårt när jag har 0 intresse för det. Men när jag väl gör det slutar det ändå med att jag lägger mig under täcker och lipar eller sätter på en film istället.
 
Om jag ska snyta mig eller kissa när jag är hemma hos någon annan sätter jag alltid på kranen för att ingen ska höra, hihi
 
Offentliga toaletter är bland det värsta jag vet. Om de är fräsha okej, men jag håller mig hellre en dag på stan. 
 
Jag drömmer jätte mycket, sjuka och konstiga drömmar varje natt. En till cool sak är att jag kan styra dom ibland, om jag har en mardröm kan jag vakna till.
 
Vi har ett badkar men jag använder det typ aldrig. Inget sätt för mig att koppla av, jag tar hellre en snabb dush och sätter på en film istället.
 
Jag undviker gärna folk. Är väldigt social och pratglad men jag tycker mest folk är jobbiga och i vägen.
 
 

Kommentarer
Postat av: Michelle

Från vilka affärer köper du dina kläder?

2014-01-03 @ 12:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0