Spring i benen

 
 
Hey babes! Ni kanske har sett att jag har bytt header? Den är bara tillfällig, tills jag har tid och ork att fixa nya bilder. Just nu springer jag runt här hemma, är rastlös och allmänt grinig. Underlaget i paddocken är sämre än sämst så det går inte att rida. Egentligen borde jag syssälsätta mig genom att göra massa tråkig-göra. Jag har en stor hög med kläder som måste tvättas, så den skulle jag behöva ta itu med. Typiskt mig att riva fram massa kläder och sen låta dom ligga över hela golvet i veckor. Får ångest och blir stressad så fort jag tänker på skolan, att lovet är snart slut. Menmen.. Finns inte så mycket att göra åt än att göra nånting av de dagar som är kvar. Jag måste komma tillbaka i mina vanliga rutiner... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0