Svar

Från vilka affärer köper du dina kläder?           
Vera moda, HM & Bik Bok.
 
1. Jag vill se ditt rum typ vad du dekorerar med :) 2. Gör chubby bunny challenge :DDDD 3. Alla dina hattar! :)           
Kan försöka fixa det nån gång framöver när mitt rum är städat! Ingen aning vad det är men ska kolla upp det, haha. Min lilla hattsamling är ganska så liten, den ska bli större. Älskar fina hattar, mössor och det mesta som går att ha på huvet.. 
 
Dina kläder, alltså din stil typ! Vad du skulle ha på dig en vanlig skoldag som du vill känna dig "snygg" i men ändå inte för mycket. Och typ vad du skulle ha på dig till ett läger, fest osv :)

Jag har tänkt att försöka fixa mer outfits bilder. Min stil är vääldigt varierad. När jag ska till skolan kör jag på ett par jeans och en vanlig stickad tröja oftast. Om man vill känna sig lite snygg rekommenderar jag skjortor!! Både killar och tjejer, så snyggt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0