That's cool too. But I'm better than you

 
Tack och lov att det är helg. 110 skoldagar kvar tills det blir en ny början. Längtar seriöst, sååå sugen på något nytt och är trött på det vanliga, gnäll överallt, typiskt ;) Bara att ställa sig upp and move on. Dagen har varit sådär, sega lektioner, med det gick hyffsat snabbt. Efter gick jag och Sandra mot stan, tog en sen lunch på subway och pratade om allt och inget. Sen hämtade pappsen upp mig och vi for hem! Tar det lugnt i kväll, har ont i huvet, har ingen lust heller att hitta på något. I helgen ska jag försöka att hinna med att blogga mer, rida Pyttan, umgås med mina närmsta, och göra klart skolarbeten. Blir nog bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0