Tre saker ni kanske inte visste om mig

 
 
Jag behöver nått som innehåller socker efter skolan eller middagen, verkligen behöver!! Det kan vara vad som helst. Men helst (hah) en chokladbit. Känns konstigt om jag inte äter det en dag, okej jag är beroende. Och sen går det inte att motstå.
 
Ibland kan jag ångra att jag valde spanska som språk i skolan. Jag vill hellre kunna prata flytande Franska. Det är ett så himla fint språk.. Men åt andra sidan verkar spanska mycket enklare när det kommer till utal och stavning...
 
Min mobil är en del av mig, jag kan inte åka någonstans utan den. Jag gör lixom allt på den, nästan iallafall. Skulle kunna offra min vänsta hand för den. Okej kanske inte, men den är väldigt viktig haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0