Hör hela huset sova tungt

 
Hej på er!! jag har ägnat hela min eftermiddag till att packa. Jag har ångest och vet inte vad jag ska ha med mig. Det slutar alltid med att jag packar ner hela garderoben och får ingen plats för shoppingen i resväskan när vi ska hem igen. Jag har helt vänt på dygnet, jag somnar som tidigast runt 2-3 och sover tills jag vaknar (rätt sent på förmiddagen). Men jag har inte något speciellt för mig då iallafall. Älskar känslan att vara vaken när alla andra i huset sover, lugnet & bara höra sina egna tankar. I Göteborg blir det nog halvsena kvällar och tidiga mornar istället eftersom vi inte vill sova bort hela dagen och gå miste om tid. Både jag & Julia kan sova mer än gärna så vi får se hur det går, haha. Jag ska försöka skriva något mer inlägg innan jag åker och kanske göra något tidsinställt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0