Just chillin' out

 
Hade planer att jobba idag men så blev det inte. Har istället haft världens chill-dag här hemma, och ja det är okej att vara hemma och ta det lugnt när det är lov, eller överhuvudtaget. Jag orkar inte människor som måste göra nånting heela tiden. Jag och syster har solat, tagit massa fula bilder, ätit god mat. Hur grettsi?! Nej, en perfekt dag i mina ögon. Vill också påminna er ännu en gång att det är inte okej att "härmas" att skriva av rakt av eller kopiera någons bilder. Jag har sett många inlägg liknande mina efter jag har skrivit dom här, men det är okej att låna ideer och göra sig grej av det. Men jag blir så himla irriterad på människor som tror att de äger olika åsikter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0