En bra början på sommarlovet

 
Heej bloggen!! Nu är jag tillbaka efter en låång paus. Sååå mycket har hänt sen jag bloggade sist, känns det som iallafall. jag har tagit mina sista steg på prolympia, firat min syster som har tagit studenten, umgåtts med mina nära & kära, och igår var jag och Elly på One Directions konsert. En perfekt början på sommarlovet! Det var sjuuuukt bra, sjukt mycket folk och sjukt mycket skrik haha, det fanns ingen gräns alltså. Vi hade ståplatser, stod hyfsat nära catwalken så vi såg dom bra. Jag dog för min Harry, han är så jävla underbar och gullig. Dom andra var liite för bekväma så det gjorde mig lite besviken. Menmen, hade lätt kunnat göra om det. Idag hade vi planerat att gå på 5sos akustika spelning men vi hann inte för mitt tåg gick, vilket sög. Dom var förband för 1D så det var tur att vi fick se dom då, har underskattat dom måste jag säga haha... Nu är jag hemma iallafall och imorgon ska jag jobba. Har massor av bilder och videos att visa er!! Får fixa det till helgen när jag har mer tid. Så länge får ni massa bilder från min instagram!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0