Hemma igen

 
Vi hade det fucking azum i Stockholm i söndags/måndags. Gavin var grym, snacka om att kunna få igång publiken! Han är så begåvad och skicklig. Direkt när konserten var slut ville vi bara uppleva allt igen! Vi kom fram ganska så till hotellet och fick inte så många timmars sömn, men en riktigt god frukost klämde vi i oss innan vi hoppade på flyget hem. Mamma hämtade oss på flygplatsen och skjutsade oss till skolan. Det var helt okej att komma tillbaka till skolan igen. Kände mig som någon i en överklass film eller något, vaknar i en stad och åker sen till en annan och fortsätter dagen helt normalt. 
 
Igår åkte 9:orna på friluftsliv till Bydalen. Det var faktiskt helt okej, det var mest nerför på längdskidorna och vi hade det mysigt i stugorna på kvällen haha. Idag kom jag hem på eftermiddagen, var trött som ett as, tog en dusch och somnade direkt. Jag har jätte många bilder att visa er men det får jag göra imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0