Sista dagen på lovet

 
 
Sista dagen på lovet som kanske kommer bli den bästa?! Bob bokade nämligen biljetter ner till Stockholm och för Gavin Degraw konsert!!! Så vi flyger ner i eftermiddag. Direkt när vi kommer fram måste vi stressa som fan ut till Globen, vi har inte många minutrar på oss att hinna dit innan grindarna öppnar och innan det ska vi hinna låsa in väskor och ladda på SL kortet. Så om flyget blir försenat är vi ganska körda... Men förhoppningsvis hinner vi och konserten grym och vi åker nöjda & glada därifrån, bor en natt på Radison hotell på Arlanda. Älskar att göra spontana saker. Har jätte mycket jag måste hinna med innan vi åker så jag måste dra mig! Kommer säkerligen spamma instagram så följ mig om ni vill ha lite mer uppdatering än bloggen, jledstrom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0