Nationella, ny video, lebbos?

 
Hola amigoos!! Jag vet att det är min blogg, jag har inte tvingat nån av er att kika in här så egentligen bör jag inte be om ursäkt men jag vill be om ursäkt för usel uppdatering. Men jag har verkligen inte haft tid, vi har haft nationella prov och inlämningar hela veckan. Dessutom har det varit grått och kallt väder precis hela veckan, har inte haft någon riktig motivation till att blogga, plugga eller kliva upp på mornarna överhuvudtaget. Jag och Julia håller och spelar in en ny video föressten. Jätte kul med nya premunanter, gillningar och över 200 visningar på den senaste videon (haha Julia) Det kommer nog ta någon vecka med den nya vi håller på med men förhoppningsvis blir det bra. 
 
Jag måste bara berätta!! Igår frågade en kille om jag & Julia var lebb. Nog med att han drev till 50% men tror ni vi dog lite i garv eller? Och ja vi kan dela säng utan problem, visa oss nakna framför varann, prata om pojkar utan att det blir pinsamma tystnader. Det är så jävla skönt. True friendship <333 Nej men like we care, fuck them.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0